قیمت یخچال ویترینی مغازه در تهران 1400

قیمت یخچال ویترینی مغازه در تهران 1400

قیمت یخچال ویترینی مغازه در تهران، شیراز، اصفهان، یزد، اهواز، قم، رشت در سال 1400 را باید از فروشندگان یخچال ویترینی بپرسید. قیمت یخچال ویترینی مغازه به دلیل تنوع در تولید و کیفیت متفاوت است. شرکت آیسان مدلهای متنوع یخچال ویترینی مغازه را تولید می کند.

قیمت یخچال ویترینی مغازهبرای اطلاع از قیمت یخچال ویترینی مغازه ، قیمت یخچال ایستاده دو درب ، قیمت یخچال ایستاده ، قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی ، انواع یخچال فروشگاهی ، قیمت یخچال ویترینی مغازه در نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی و قیمت یخچال ویترینی دست دوم می توانید از مشاوره فروش کمک بگیرید.

در این مقاله می خوانید:
  • قیمت یخچال ویترینی مغازه در تهران چقدر است؟
  • انواع یخچال فروشگاهی در گرگان چه قیمتی دارد؟
  • نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی در ساری کجاست؟
  • قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی در کرج چقدر است؟

قیمت یخچال ویترینی مغازه در تهران

یخچال ویترینی مغازه یکی از انواع یخچال های ویترینی است که در مغازه کوچک و همچنین سوپرمارکت ها استفاده می‌شود. این یخچال در ابعاد مختلف تک درب ، دو درب و سه درب فروخته می شود. مدلهای مختلف یخچال ویترینی باعث تنوع در قیمت یخچال ویترینی مغازه شده است.

  • مشخصات فنی یخچال ویترینی مغازه:
  • ابعاد:200*180*70 ( ابعاد بنابر سفارش مشتری تغییر می کند)
  • جنس بدنه: استیل خشدار ( بدنه داخلی استیل استنلس )
  • نورپردازی: لامپ LED
  • جنس شیشه: دوجداره ( پرشده با گاز آرگون)
  • موتور: دانفوس تولیدی لهستان
  • ترموستات: دیجیتال

در شهر تهران تعداد زیادی تولیدکننده یخچال صنعتی وجود دارد. برخی از این تولیدکنندگان به صورت کارگاهی و برخی دیگر کارخانه هستند. ابعاد یخچال ویترینی تولیدی ها می تواند سفارشی باشد اما خرید یخچال ویترینی مغازه از کارخانه با ابعاد استاندارد است. قیمت یخچال ویترینی مغازه کارگاهی با کارخانه ای متفاوت است.

قیمت یخچال ویترینی مغازهبرای کسب اطلاعات در زمینه قیمت یخچال ویترینی مغازه می توانید به ابتدای جاده ساوه کرج بروید. در آنجا چندین تولیدکننده یخچال صنعتی فعالیت می کنند.همچنین در خیابان پیروزی مراکز فروش یخچال ویترینی مغازه هست که می توانید قیمت یخچال ویترینی مغازه را از آنها بپرسید.

انواع یخچال فروشگاهی در گرگان

انواع یخچال فروشگاهی براساس نیاز مشتری و کسب و کارها تولید می شود. یکی از بهترین و البته گرانترین یخچال فروشگاهی ، یخچال فروشگاهی بدون درب است. این یخچال بدون درب تولید می شود. تکنولوژی این یخچال برای برودت ، پرده هوا بوده و با ابعاد بزرگ تولید می شود. معمولا از این یخچال ها در فروشگاه های زنجیره ای استفاده می شود. 

قیمت یخچال ویترینی مغازهحداقل متراژ یخچال فروشگاهی بدون درب 5 متر است. برای استعلام قیمت انواع یخچال فروشگاهی باید ابتدا ابعاد مد نظر خود را انتخاب کنید. انواع یخچال فروشگاهی براساس متراژ قیمت گذاری می شوند. یکی دیگر از مدلهای یخچال فروشگاهی ، یخچال جزیره ای است. قیمت یخچال جزیره ای نیز براساس طول یخچال است.

قیمت یخچال ویترینی مغازهاین یخچال نیز مانند یخچال پرده هوا ، بدون درب تولید می شود. از این یخچال برای قرار دادن گوشت و مواد فست فود مانند پنیر پیتزا در فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. مراکز محدودی در گرگان برای فروش انواع یخچال فروشگاهی است. مشتریان گرگانی می توانند انواع یخچال فروشگاهی را از شرکت آیسان خریداری کنند. زیرا قیمت انواع یخچال فروشگاهی در این شرکت با قیمت تولیدی بوده و برای مشتریان به صرفه است.

نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی در ساری

اکثر تولیدی های یخچال های فروشگاهی در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و مشهد هستند. به دلیل تکنولوژی خاص یخچال های فروشگاهی ، این یخچال ها توسط تولیدکنندگان کمی تولید می شود. مشتریانی که در شهرهای کوچک هستند باید برای خرید یخچال فروشگاهی به نمایندگی فروش یخچال‌های فروشگاهی در شهر خود بروند.

قیمت یخچال ویترینی مغازهدر شهر ساری نیز مشتریان باید برای استعلام قیمت یخچال ویترینی مغازه و انواع یخچال فروشگاهی به نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی بروند. قیمت یخچال فروشگاهی در نمایندگی های فروش ، گران تر از تولیدی است. به همین علت بازرگانی آیسان یک راه آسان برای خرید یخچال فروشگاهی ویژه مشتریان شهرستانی قرار داده است.

 

قیمت یخچال ویترینی مغازهمشتریان شهرستان های کوچک ، بدون مراجعه به نمایندگی و تنها با یک تماس می توانند از قیمت یخچال ویترینی و انواع یخچال فروشگاهی مطلع شوند. بعد از آن می توانند هر مدلی از یخچال فروشگاهی را با قیمت تولیدی و کمترین هزینه باربری خریداری کنند.

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی در کرج

یخچال ایستاده تک درب در فروشگاه های موادغذایی ، فست فودی ها ، رستوران ها و کبابی ها برای قرار دادن انواع نوشیدنی استفاده می شود.یخچال ایستاده تک درب پپسی ، یخچال ویترینی تک درب است که در دو عرض 60 سانتی و 70 سانتی تولید می شود. قیمت یخچال ایستاده 60 سانتی از قیمت یخچال ایستاده 70 سانتی ارزان تر است.

قیمت یخچال ویترینی مغازهبرای استعلام قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی باید به مراکز فروش یخچال ویترینی بروید.قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی با عرض 60 سانتی به دلیل نوسان در قیمت ، تغییر می کند. به همین علت بهتر است قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی را از تولیدی های کرج بپرسید. در کرج تولیدکنندگانی مانند یونیک و سرماگستر به تولید یخچال ویترینی می پردازند.

قیمت یخچال ویترینی مغازهشرکت آیسان یکی از تولیدکنندگان یخچال ویترینی است. این شرکت مدلهای متنوعی از یخچال ویترینی مغازه و یخچال فروشگاهی را تولید می کند. قیمت یخچال ویترینی ، انواع یخچال فروشگاهی و قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی در شرکت آیسان با قیمت تولیدی و به صورت عمده محاسبه می شود.

قیمت یخچال ویترینی مغازهاین شرکت انواع یخچال ویترینی را به کشورهای جهان صادر می کند. برای آشنایی با روند صادرات یخچال ویترینی به روسیه ، ترکیه ، ارمنستان ، گرجستان ، ترکمنستان ، آذربایجان ، لبنان و کشورهای دیگر می‌توانید با مشاوره فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما